Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

piątek, 25 lipca 2014

Misio raz!

Udało mi się dokończyć dzisiaj misia.
Testowałam schemat, który pochodzi z bloga domzakoncemswiata.blogspot.com. Schemat jest fajnie, czytelnie rozpisany, trochę poprawek, zdjęć i będzie bosko- dla każdego :)

Miś ma ok 22 cm, robiłam go szydełkiem 3,5 mm włóczką Barisienne Bergere de France, kolor Dolmen. Wypełnienie- włókna poliestrowe.

Myślę, że córka, która zaczęła już swoje wakacje u dziadków, gdy wróci, bardzo polubi Misia. A ja chcę dla niego zrobić kilku kuzynów, mam nadzieję, że praca będzie mi iść szybko :)

Zdjęć mój nowy maskotek miał wiele, więc można go obejrzeć w każdym świetle.
Miś oglądał wczoraj zawody Red Bull Air Race:



 



Zaraz po zrobieniu Miś miał sesję domową- na poniższym zdjęciu widać wyszyty uśmiech :)




1 komentarz:

  1. świetny miś ! też mi się marzy wydzierganie maskotki, ale boje się :)

    OdpowiedzUsuń