Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

wtorek, 8 lipca 2014

Woreczek na słuchawki

   W mojej torebce jest stały bałagan. Żeby móc spokojnie dziergać, szydełko, nożyczki i włóczkę noszę w woreczku strunowym z Ikei. Klucze do domu, kartę dostępu do pracy i pen- drive mam zawieszone na smyczkach, żeby łatwo było je w torbie znaleźć (albo nosić na szyi, nie licząc kluczy :)). Sprawcą największego zamieszania pomiędzy elementami na smyczach są słuchawki do telefonu. Tak więc w wolnej chwili, podczas urlopu, udziergałam sobie woreczek do przechowywania ich.
Włóczka- resztka YarnArt Jeans ecru z robienia serduszek (zrobiłam wszystkie, udało się!) i Nako Baby Blue Melange. Muszę przyznać że uwielbiam Jeans, jest supermiła i nitki nie rozdzielają się tak, jak w tej drugiej włóczce. Jak tylko wrócę do domu wracam do mojego Zpagetti (i Spagetti, mam też koralowy motek, będę porównywać), chwilowo jednak zajmuję się ponchem dla córeczki z Nako Baby i kolejną saszetką, już całą ecru, z Jeansu. Pozdrawiam "z urlopu"!



"koszyczkowym" zwyczajem woreczek ma zaznaczone dno:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz