Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

czwartek, 10 lipca 2014

Serduszkowe zlecenie skończone!

Obiecuję sobie, że już nigdy nie wezmę na siebie tak wielkiego zlecenia z tak ścisłym zakresem czasowym... Ciekawa jestem, ile wytrwam :)
 
Udało się! Co prawda trzy czy cztery ostatnie noce zarywałam do 1.30-2.00, zgłaszając się jednocześnie do pracy na ok 8.00, ale serduszka dotarły i w sobotę zostały wręczone gościom :)
Poniżej 142 ze 170 sztuk- pierwsza partia, która została wydana młodym. Pozostałe które dorobiłam poleciały do nich kurierem :)


miały być wyjątkowe, więc są- każde serduszko jest inne :)
 
Mam narobić takich po trochę z każdego koloru, moja Sis chce mieć takie serduszka na choince :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz