Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

czwartek, 29 maja 2014

Wspólne dzierganie i czytanie, cz II

    Udało się, książka skończona- odkąd wpadłam w totalny wir szydełkowania nie miałam czasu na czytanie nawet w tramwaju, dopiero niedawno do tego wróciłam :) I warto było!

  W tym tygodniu ciąg dalszy kosteczek- tu jeszcze czarna. Książka nowa- dawno już nie czytałam biografii, a "Kobieta Szpieg" Clare Mulley, książka o Krystynie Skarbek, Polki szpiegującej dla Wielkiej Brytanii w czasie II wojny światowej zapowiada się bardzo ciekawie.


Pozdrawiam wszystkie wspólnie dziergająco-czytające :)

2 komentarze:

  1. Lubię biografię ciekawych ludzi, za każdym razem po przeczytaniu którejś mam kopa do życia, jakoś tak pozytywnie na mnie działają :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam tytuł bardzo zachęcający :) Chętnie przeczytałabym biografię takiej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń