Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

sobota, 10 maja 2014

Grafitowy Wielki

Po Pszczółce i tym koszyku większość standardowej wielkości koszyczków (czyli takich do 30 cm długości) wydają mi się malutkie :) 

Koszyk ma 45x25 cm i 20 cm wysokości. Powstawał z przygodami! 
Gdzieś w połowie wysokości koszyka skończył mi się motek...
W pasmanterii nie było podobnego. Tydzień później też nie. 30 km dalej też nie. Tam przynajmniej dorwałam motek mniej więcej podobny kolorystycznie. 
Żeby ładnie pomieszać kolorki... wyprułam sporo koszyka i mieszałam nici. Ufff!

To jest jeden z "uroków" Zpagetti- nie ma stałego katalogu kolorów. Plusem jest to, że dostaje się wyrób unikalny!

Wyszedł ciężki, wyraźnie prostokątny kosz, mam nadzieję, że będzie służył :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz