Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

niedziela, 11 maja 2014

Koszyczek- serduszko

Wzór na ten koszyczek wpadł mi w oko już dawno, trochę przerobiłam go wg. własnych potrzeb i... na pewno zrobię więcej!
Dno jest jeszcze do udoskonalenia, ale mam wrażenie, że już mi niedaleko.
Pracowałam z włóczką ecru, która jest wspaniale miękka, bardzo miło mi się nią szydełkuje... ale to już niestety koniec motka :(

Wymiary serduszka: 12x13,5 cm, miseczka ma 6 cm wysokości.






2 komentarze:

  1. Wow, ale super! Możliwości szydełka są niesamowite! Sama jestem maniaczką dziergania, ale skłaniam się przede wszystkim ku amigurumi :) Jak to fajnie, że to samo narzędzie daje tyle efektów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Szydełko daje niesamowite możliwości :) Ja sama zachwycam się zabawkami, ale mam chyba zbyt niezgrabne palce do takich maleńkości i dla mnie to właśnie taśma bawełniana i grube szydło to miłość od pierwszego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń