Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

niedziela, 25 maja 2014

Kosteczki, cz I

Robi się już drugi taki, więc może czas pokazać czarną kosteczkę nr 1?
 
Wymiary 20x20x20 cm, troszkę inne rączki niż zazwyczaj, żeby wpasował się w półkę w salonie.


Gdy robi się tak wysokie przedmioty metodą "na okrągło", trzeba eliminować efekt "spiralności". Mam wrażenie, że wychodzi mi to już całkiem nieźle i kąty w koszyku są całkiem proste :)
Lepsza sesja zdjęciowa- w toku!

3 komentarze:

  1. Super koszyczek - tez by mi sie taki przydal. Czy to na szydelku go robisz? Ale z czego ze taki usztywniony? Ja tez się nie nudzę jak nie pracuję. Fajne motto Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pisałam- nić Zpagetti (bawełna) i szydełko :) Najczęściej pracuję z szydełkiem 10tką, no i w takich pracach najlepiej posługiwać się półsłupkami. Samo Zpagetti jest na tyle grube, że większość przedmiotów baaardzo zachowuje kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny, przydałby mi się taki :). Muszę o tym pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń