Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

niedziela, 23 listopada 2014

Piętniastomiśkowa reprezentacja Polski+ wspólne dzierganie i czytanie

Udało się! Dzisiaj jadą do Warszawy, we wtorek- do Sudanu Południowego.

Ja chyba jestem specjalistką od hurtowych zamówień :)



A tak ekipa wyglądała podczas robienia:



Kończę Głuchowskiego i zaraz zabieram się za Cobena- dostałam na urodziny od ekipy z pracy :)
Co teraz robię? Do świąt muszę zrobić minimum 3 duże miśki+ robię na drutach czapkę dla Męża.

4 komentarze:

  1. Wow! Fantastyczną miśkową drużynę wydziergałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUUPER miśki!!!! podziwiam :). Książkę czytałam, niezła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miśki są zarąbiste! Rozumiem, że jadą na mecz? :)
    A Cobena czytam i lubię, ale tego tytułu nie znałam.
    Odgapię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miśki jadą jako pamiątka dla współpracowników Polki, która jest tam na wolontariacie :) Jestem strasznie dumna, że coś mojego rozjedzie się w różne strony świata... :) Starałam się, żeby każdy był inny (inne noski, inne oczka, inne miejsca wszycia uszek i nosków), mam nadzieję, że każdy będzie się podobał.

    OdpowiedzUsuń