Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

niedziela, 15 czerwca 2014

Stołowy koszyk- prezent ślubny

   Na życzenie wspaniałej panny młodej :)
 
Czerwono- pomarańczowy płytki koszyczek na sztućce na stół- do domu, w którym nie rozkłada się sztućców przy talerzach, tylko bierze się je ze środka stołu. Całość utrzymana w ciepłych barwach.
 
Wykonanie wewnętrznych przegródek powodowało u mnie sesje intensywnego myślenia przed, żeby przypadkiem nie trzeba było niczego pruć. Udało się- ścianki nie są dzierganie osobno, rosły proporcjonalnie ze ściankami zewnętrznymi, przy zastosowaniu ściegu reliefowego, więc wszystko trzyma się bardzo solidnie. Kolory są boskie, uwielbiam takie :) Jestem ciekawa wrażeń po odpakowaniu- ja niestety nie mogłam być dzisiaj na poprawinach, wróciłam do córki, dowiem się o wszystkim przez internet :)
 
Sesja salonowo- kuchenna, z wykorzystaniem paprotki tym razem :)
 
 
Na poniższym zdjęciu widać, że z zewnątrz odznaczają się szwy ścianek, choć jak dla mnie, nie odznaczają się "karygodnie", bo z innego ujęcia (jeszcze niżej) nie jest tak źle...



 
Ach, te kolory!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz