Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

piątek, 28 marca 2014

3... 2... 1... Start!

Witam!
 
     Od dłuższego czasu rozważałam rozpoczęcie pisania bloga, w którym mogłabym pokazać, co robię, gdy nie jestem w pracy :) oraz dzielić się wszelkiego rodzaju spostrzeżeniami, dotyczącymi domu, stylu życia, rękodzieła i kuchni, które pomagają mi w życiu.
 
     Jestem młodą mamą, żoną, pracuję w wymarzonym zawodzie, a moje ręce zawsze są w ruchu. Poza czytaniem książek i oglądaniem z moim mężem seriali, uwielbiam gotować, piec, tworzyć: biżuterię, kartki, wyroby szydełkowe... i całą masę innych rzeczy. Efektami chcę dzielić się z Wami.
 
      Mam nadzieję, że ta blogowa przygoda się Wam spodoba- zapraszam.
 
J. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz