Jeśli podoba Ci się coś z tego bloga, lub chcesz mieć coś, co mogę zrobić dla Ciebie, napisz: paniszydelko@gmail.com

niedziela, 13 kwietnia 2014

Quillingowa kartka ślubna

Zrobiłam quillingiem dwie większe prace- poniższe drzewko- "inną" kartkę ślubną oraz ślubną pamiątkę dla innej pary, która to pamiątka jeszcze niedawno wisiała u przyjaciół na ścianie ;)  Poniższa praca ma format kartki A5. Kartka nie miała być typowo słodka, perłowo- biała. Inicjały świeżo poślubionych małżonków ułożyłam po obu stronach drzewka miłości :)



Ostatecznie dodałam jeszcze trochę listków w jaśniejszym odcieniu, troszkę brokatu, i wpakowałam kartkę do pudełka, które sama poskładałam.

 
 
Chętnie wrócę do tej techniki, bo miałam z niej dużo radości... ale jest wymagająca sprzętowo, jeśli samemu tnie się paski, i wymaga duuuużo skupienia :)

1 komentarz: